غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ستاد مدیریت کرونا است گفت: تصمیمات کارشناسان و هدف ستاد ملی کرونا فقط حفظ سلامت جامعه است و مردم اگر رعایت کنند طبیعتا این محدودیت ها هم وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 27 October 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در روز های گذشته و طی هفته قبل تصمیماتی مبنی بر تشدید محدودیت ها در شهرستان اعمال شد اما متاسفانه در برخی از حوزه ها مردم همکاری نکردند.

وی با بیان اینکه پنجشنبه هفته گذشته بنا به وضعیت قرمز شهرستان محدودیت هایی در آرامستان ها اتخاذ گردید گفت: با وجود اطلاع‌رسانی های گسترده در سطح شهرستان اما متاسفانه مردم با بی اهمیتی به محدودیت ها به استقبال کرونا می‌رفتند.

مرتضوی تاکید کرد: راه درمان این بیماری در بیمارستان ها نیست و باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به سلامت خود و جامعه اهمیت دهیم.

وی افزود: در روزهای اخیر در سطح شهرستان گزارشاتی مبنی بر برگزاری مراسمات عروسی دریافت شد که سریعا با حکم قضایی و با ورود دستگاهای ذیربط اخطار لازم داده شد و این مراسمات لغو گردید.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: متخلفین علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز ما است و قطعا این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می‌شود.

مرتضوی همچنین از پیگیری جهت تخصیص دستگاه اکسیژن ساز 400 لیتری به بیمارستان امام خمینی (ره)شهر سنقر خبر داد و افزود: در این راستا به جهت افزایش ظرفیت و تامین نیاز های این بیمارستان امروز نیز 40 کپسول اکسیژن نیز اضافه شد.

وی ازبزرگان، خیرین و سمن ها، فعالین فضای مجازی و رسانه ای شهرستان دعوت کرد در جهت تاکید و افزایش آگاهی جامعه نسبت به رعایت پروتکل ها و اقناع سازی افکار عمومی کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار