احداث دوباب مدرسه خیر مدرسه ساز در فامنین
به همت خیر مدرسه ساز حاج سید احمد حسینی کلنگ احداث دوباب مدرسه یک کلاسه به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 26 October 2020

 
 

به همت خیر مدرسه ساز حاج سید احمد حسینی کلنگ احداث دوباب مدرسه یک کلاسه به زمین زده شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان:به همّت خیر مدرسه ساز حاج سید احمد حسینی کلنگ احداث دوباب مدرسه یک کلاسه در روستا‌های رضا باغی و اکله شهرستان فامنین به زمین زده شد.

به همت خیر مدرسه ساز حاج سید احمد حسینی کلنگ احداث ششمین و هفتمین مدرسه این خیر در روستای رضا باغی و روستای اکله با حضور فرماندار شهرستان فامنین، مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان، رییس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

در مراسم انعقاد تفاهمنامه احداث این دو مدرسه مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با تقدیر از همت والای خیر مدرسه ساز حاج سید احمد حسینی که از خیرین پیشکسوت مدرسه سازی در استان میباشند و درسال ۹۲ نیز در شهرستان فامنین روستای امامزاده پیرنهان یک هنرستان ۲۰ کلاسه و مجهزبا اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان احداث نمودند، شور و شعف خیر را در انجام این کار خیر را بسیار ارزشمند دانستند.

مرادی شهرستان فامنین را برای انجام کار خیر مدرسه سازی دارای پتانسیل بالای دانستند و ابراز امیدواری نمودند که در این گسترش فرهنگ مدرسه سازی همت بیشتری صورت پذیرد.

همچنین خیر مدرسه ساز در این مراسم با استعانت و طلب یاری از خداوند اظهار داشتند "نیت کرده ام به برکت ائمه اطهار ۱۲ مدرسه احداث کنم" که با این دو مدرسه تا کنون ۷ مدرسه در استان قم و همدان ساخته شده است.

حسینی با اشاره به برکت کار خیر مدرسه سازی اذعان نمودند با نیتی که در ساخت این بنا‌های مقدس داشتم و پس از ورود به عرصه مدرسه سازی نه تنها از میزان داراییهایم کم نشد بلکه به برکت این کار‌های خیر افزایش هم پیدا کرد که تبلور مصداق آیه شریف قرآن است.

مَّثَلُ الَّذینَ یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِی سَبیلِ اللّهِ کَمَثَلِ حَبَّهٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابلَ فِی کُلِّ سُنبُلَهٍ مِّئَهُ حَبَّهٍ وَاللّهُ یُضَاعِفُ لِمَن یَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

مَثَل (صدقات‏) کسانى که اموال خود را در راه خدا انفاق مى ‏کنند همانند دانه‏اى است که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه‏اى صد دانه باشد؛ و خداوند براى هر کس که بخواهد (آن را) چند برابر مى‏کند، و خداوند گشایشگر داناست‏. [ سوره بقره آیه ۲۶۱]لازم به ذکر است جهت احداث این دو مدرسه مبلغ هشتصد میلیون تومان هزینه خواهد شد که نیمی از سوی خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان همدان هزینه خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار