نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی سه قوه برای حل مشکلات کشور در شرایط کنونی، گفت: باید سه قوه دست به دست هم بدهند و اگر هم نقدی دارند آن را قانونی پیش ببرند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 26 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت الله امان‌الله نریمانی ، اظهار کرد: کشاندن اختلافات بین جامعه تنها نتیجه ای که دارد این است که دست‌ها از کار کردن سست شده و کارها روی زمین می ماند، لذا اگر سه قوه اختلافی هم دارند راه حل آن در قانون اساسی پیش‌بینی شده و نباید اختلافات را بین مردم بکشانند.

وی تاکید کرد: اگر تمام مسئولین در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرده و در انجام کارها انسجام داشته باشند، می توان به پیشبرد امور امیدوار بود، وگرنه اگر همدیگر را تضعیف کنند قطعا تنها دشمنان از این قضیه سود خواهند برد و هیچ نفعی برای ملت نخواهد داشت.

آیت‌الله نریمانی تصریح کرد: از اختلاف بین مسئولین فقط مردم متضرر خواهند شد و دشمنان انقلاب سود خواهند برد.

وی با یادآوری اینکه در ماه‌های پایان عمر دولت هستیم، گفت: کار این دولت تا چند ماه دیگر به اتمام می‌رسد و در چنین شرایطی عاقلانه نیست زمان را صرف کارهایی مثل استیضاح رئیس جمهور کرد.

آیت الله نریمانی در ادامه با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهور، افزود: وقتی فردی از سوی مردم انتخاب و رهبری حکم او را تنفیذ کرده، همه باید به او به عنوان رئیس جمهور احترام بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار