حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در سفر حجت الاسلام رئیسی به استان کرمانشاه درخواست بازنگری مزایده های استان از سوی سازمان خصوصی سازی از مطالبات جدی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 26 October 2020

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از مطالبات نمایندگان استان کرمانشاه در بخش خصوصی سازی، اگر در استان مالی از بیت المال به تاراج رفته و حقی از مردم کرمانشاه ضایع شده استیفا کنند و این کمکی است به مردم کرمانشاه،یکی از این موضوعات پالایشگاه است موارد دیگری هم امکان دارد وجود داشته باشد.

وی افزود: مزایده های استان کرمانشاه که از سوی سازمان خصوصی سازی واگذار شده نیازمند بررسی مجدد و استیفای حقوق بیت المال را دارند.

وی به دیگر مطالبات نمایندگان اشاره کرد و گفت: اطاله دادرسی زیاد است و نیازمند این هستیم به قاضی و کارکنان دستگاه قضا مجوزی داده شود که اطاله دادرسی کوتاه تر شود این یک مطالبه جدی نسبت به رییس قوه قضاییه است.

حسینی کیا مشکلات واحد های تولیدی را نیازمند پیگیری و بررسی دانست و تصریح کرد:برخی از واحد های تولیدی هنوز در گیر و دار پرونده های دستگاه قضایی میباشند، تعیین تکلیف فوری راه اندازی مجدد این واحد های تولیدی از دیگر مطالبات جدی مجمع نمایندگان خواهد بود .

وی عنوان کرد:واحدهای تولیدی میتوانند چرخه تولید را در شرایط تحریم بهتر بچرخانند و با توجه به شعار سال ( جهش تولید) تعیین و تکلیف واحد های تولیدی بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار