یوسف احمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های جدید کرونایی خبر داد و گفت: در این روز امام عصر (عج) عزادار است و شیعیان ذکر مصیبت می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 25 October 2020

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شهادت امام حسن مجتبی را خدمت همشهریان تسلیت و آغاز ولایت امام عصر (عج) را تبریک می گویم. با توجه به اینکه محدودیت های کرونایی حاکم بر سطح استان کرمانشاه، مجالس اهل بیت کمتر برگزار شد و خیلی از مساجد و هیئات مراعاتکردند.

وی با تاکید بر اینکه به پیروی از تصمیمات ستاد کرونا در روزهای گذشته، مجالس کمتر و با محدودیت های بیشتر برگزار می شود، افزود: بعضی از مساجد بیشتر به شخصیت امام حسن عسگری پرداختند. ایشان جوان ترین امامی است که حج نرفته و خصلت دیگرشاناین است که پدر حضرت صاحب الزمان هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه امام عصر (عج) عزادار هستند شیعیان در این ایام به ذکر مصیبت های اهل بیت (ع) می پردازند. چندین حدیث از امام حسن عسگری نقل شده که یکی از این احادیث معروف، بیان خصلت های شیعیان است. در این باره فرمودند: "زیارت اربعین، 51 رکعت نماز در شبانه روز، پیشانی زدن بر خاک و همچنین بسم الله الرحمن الرحیم بلند گفتن" از خصلت های شیعیان است.

احمدي تاکید کرد: مراسم مختلفی امروز و شب گذشتهبا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده که امید است از بانیان خیر مورد قبول و رحمت الهی قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار