دبیر هیات هیات فوتبال کرمانشاه با رد ادعای رد صلاحیت ۱۲ نفر از مجموع ۱۳ کاندیدای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گفت: مدارک سابقه مدیریتی هفت نفر از کاندیدا‌ها که ناقص بود را به فدراسیون ارسال کردیم و منتظر نتیجه نهایی بررسی سوابق خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 25 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ،طیب صفری به منظور شفاف سازی روند انتخابات ریاست هیات فوتبال استان و پاسخگویی به برخی از حواشی این روزهای این انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه 13 مهر دوره چهار ساله ریاست هیات فوتبال استان به پایان می‌رسید، لذا از اوایل مردادماه فرآیندهای مقدماتی برای برگزاری انتخابات را در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: یکی از مسایلی که در همان ابتدای شروع کار با آن مواجه شدیم، این بود که آیا بازنشستگان هم می‌توانند به عنوان کاندیدا برای این انتخابات ثبت نام کنند، یا نه. در این راستا استعلامی از فدراسیون گرفتیم که در پاسخ به این استعلام تنها شرایط سنی 35 تا 70 سال را مطرح کردند.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان هم در همین رابطه نظر خواهی کردیم که آنها پاسخ دادند که ثبت نام از بازنشستگان امکانپذیر نیست، اما ما طبق استعلام از فدراسیون و اساسنامه مجامع انتخابات هیات‌ها، ثبت‌نام از بازنشستگان را هم انجام دادیم.

وی تصریح کرد: ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان 16 شهریور شروع شد و به مدت یک هفته ادامه داشت و طی این مدت 13 نفر ثبت نام کردند.

صفری اضافه کرد: روز بعد از پایان ثبت نام از کاندیداها یعنی 24 شهریور مدارکشان را در کمیته ای سه نفره که از قبل به منظور برگزاری فرآیند انتخابات تشکیل شده بود، مورد بررسی قرار دادیم که مدارک چهار نفر از 13 کاندیدا ناقص بود.

وی تاکید کرد: در عصر همان روز به چهار کاندیدایی که مدارکشان ناقص بود، هم از طریق پیامک و هم تماس تلفنی اطلاع رسانی کردیم که مدارکشان ناقص است و یک هفته فرصت دارند که آن را تکمیل کنند، اما علیرغم گذشت مدت زمان اعلام شده هیچکدام برای تکمیل مدارکشان اقدام نکردند و به ناچار پنجم مهرماه لیست 9 نفر به همراه مدارک و سوابق مدیریتی آنها را هم به اداره کل و هم به فدراسیون ارسال کردیم تا روند تائید صلاحیت ها انجام گیرد.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: عصر روز 27 مهر نامه ای را در هیات تحویل گرفتم که از سوی فدراسیون بود و در آن اعلام شده بود که به علت مشخص نبودن مدت زمان سوابق مدیریتی هشت نفر از کاندیداها تا روز 28 مهر فرصت دارند که نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه این نامه به هیچ عنوان به معنای رد صلاحیت کاندیداها نیست و تنها درخواست تکمیل مدارک سوابق مدیریتی شان بوده، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تنها یک روز برای ارسال مدارک فرصت داشتیم که زمان بسیار کمی بود، برای همین با فدراسیون رایزنی کردیم و دو روز دیگر از آنها مهلت خواستیم که موافقت کردند و ما نیز به هر هشت کاندیدا آن را اعلام کردیم.

صفری گفت: در پایان روز 30 مهر با تحویل مدارک تکمیلی کاندیداها، آنها را به فدراسیون ارسال کردیم و آنطور که به ما اعلام کرده‌اند تا روز دوشنبه(پنجم مهر) بررسی مدارک کاندیداها در فدراسیون انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: فدراسیون پس از احراز سوابق مدیریتی کاندیداها لیست آنها را به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال می‌کند تا در آنجا تایید صلاحیت کاندیداها صورت گیرد و پس از عبور از این مرحله برای برگزاری انتخابات آماده می‌شویم.

دبیر هیات فوتبال استان با تاکید براینکه کاملا آماده برگزاری انتخابات هستیم، افزود: زمان پیشنهادی که برای برگزاری انتخابات به فدراسیون اعلام کرده ایم، 14 تا 24 آبان است.

وی در ادامه به حواشی و حرف و حدیث هایی که این روزها دامن انتخابات هیات فوتبال استان را گرفته اشاره کرد و گفت: هیات در روند انجام مقدمات برگزاری انتخابات کاملا بی طرفانه و بدون هیچگونه دخالتی عمل کرده است.

صفری در پایان تعداد اعضای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان را حدود 27 نفر اعلام کرد و گفت: شماره تماس تمام اعضا را به هرکدام از منتقدین که معتقد است که برای انتخابات یارکشی می‌کنیم و روی آنها اعمال نظر داریم می‌دهم تا از خود آنها بپرسند و مطمئن شوند که هیات هیچگونه اعمال نظری نداشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار