مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان از احداث ۲ مرکز آموزشی ویژه کودکان اوتیسم در این شهر به همت نیکوکاران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 21 October 2020

فریدالدین عبدیزدان افزود: یکی از این مراکز آموزشی به زودی تکمیل و تحویل داده می‌شود و  مرکز دوم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی  به کمک ۲ نفر از خیران  تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان با اشاره به تحویل۵۰ طرح آموزشی در سال تحصیلی جاری به آموزش و پرورش استان گفت: از این تعداد ۴۲ طرح  مشارکتی و مردمی و با همت خیران احداث و تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: درصد طرح‌های تحویلی خیرساز به آموزش و پرورش اصفهان از ۷۵ درصد در سال ۹۸ به ۸۴ درصد در سالجاری افزایش یافته است.

عبدیزدان همچنین با اشاره به طرح‌های شاخص تحویلی به آموزش و پرورش گفت: ۲ طرح بزرگ شامل هنرستان شبانه روزی "فوادالفنون"  و مجموعه آموزشی "چهارباغ" تحویل آموزش و پرورش اصفهان شد.

وی گفت: هنرستان شبانه‌روزی فوادالفنون یکی از طرح‌های خیرساز با مشارکت زنده یاد پروفسور علی فانیان"  با هشت هزار مترمربع زیربنا و مجهز به خوابگاه، کتابخانه، سالن غذاخوری، سالن ورزشی و دیگر فضاهای لازم است.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان افزود: مجموعه آموزشی چهارباغ نیز شامل چهار واحد آموزشی با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط نیکوکار اصفهانی حاج شکرالله فرقدانی به صورت ۱۰۰ درصدی احداث شده است.

وی  افزود : پویش طرح " آجر به آجر"  که بصورت مشارکتی بین وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور راه‌اندازی شده است ؛ امکان مشارکت مردم را در کارهای خیر ممکن کرده است زیرا هر فردی در حد یک آجر هم می‌تواند در این امور نیک سهیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار