مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: یک‌هزار کیلومتر راه‌های سطح استان معیوب است و نیاز به روکش، لکه‌گیری و آسفالت دارند.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 21 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فریبرز کرمی ، با اشاره به وجود ۶۶ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار و ۳۸ نقطه پرتصادف در استان، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۲۳ نقطه از این تعداد نقاط حاثه‌خیز شناسنامه‌دار استان را از نظر طرح هندسی راه، نصب تابلو علائم، خط‌کشی، آشکار‌سازی، روشنایی‌سازی و...۱۰۰درصد رفع نقص شده و نقطه حادثه‌خیز دیگر برای آن تعریفی ندارد.

وی در خصوص نقاط پرتصادف هم، گفت: این نقاط دارای تصادف زیادی هستند، اما هنوز جزء نقاط حادثه‌خیز نیستند برای رفع نقص آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا به نقطه حادثه‌خیز تبدیل نشود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: وظیفه ساخت راه‌ها برعهده ما نیست، طبق ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها وظیفه نگهداری حریم راه و تأسیسات را بر عهده داریم، به طور کلی بهره‌بردار جاده محسوب می‌شویم و روند ساخت را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سطح استان حدود یک‌هزار کیلومتر راه معیوب داریم، گفت: این راه‌های نیاز به روکش، لکه‌گیری و آسفالت دارند که برای انجام آن اولویت‌بندی صورت گرفته به عنوان مثال مسیر پلیس‌راه بیستون به سمت کرمانشاه در حال لکه‌گیری هستیم.

کرمی تصریح کرد: تزریق اعتبار حوزه راهداری و نگهداری خیلی سنگین است از این رو برای زنده‌ نگهداشتن راه‌های استان نیازمند تزریق بیشتر و حمایت مسئولان استانی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار