سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال جذب حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ واحد فناور کرمانشاه هستیم، اظهار داشت: اکنون ۶۱ واحد فناور در سطح استان از سوی بنیاد برکت حمایت‌ مالی می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 20 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سیامک آزادی با اشاره به اینکه به دنبال جذب حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ واحد فناور کرمانشاه هستیم، اظهار داشت: اکنون ۶۱ واحد فناور در سطح استان با حمایت‌های مالی از سوی بنیاد برکت توانسته‌اند اقدامات خوبی را در راستای ایجاد اشتغال و تجاری‌سازی محصولات انجام دهند.

وی ادامه داد: این تعداد واحدهای فناور با دریافت ۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بنیاد برکت توانستند ۱۱۰ نفر اشتغالزایی داشته باشند و خدمات خوبی در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان انجام دهند.

سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه رقم تسهیلات بنیاد برکت برای صنعتی‌سازی تولیدات ۴۰۰ میلیون تا ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد این باشیم که تعداد واحدهای بیشتری تحت حمایت بنیاد برکت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در بحث محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از ایده‌های فناوری شهروندان به محصول تبدیل شود تا بتوانیم در راستای بحث اقتصاد دانش‌بنیان استان گام‌هایی موثری را برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار