مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مراکز یادگیری محلی در سال جاری مرکز ثقل و تمرکز فعالیت‌ها و برنامه‌های عملیاتی حوزه معاونت سواد آموزی بوده و نهادینه سازی یادگیری مادام العمر، به عنوان لازمه موفقیت، بالندگی و خلاقیت در فرآیند آموزش بزرگسالان در این مراکز پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 20 October 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:یادگیری مادام العمر لازمه موفقیت، بالندگی و خلاقیت در فرآیند آموزش بزرگسالان است.

وی افزود: یادگیری مادام العمر یک اصل سازمان یافته چند بعدی است که کل گستره زندگی فردی و اجتماعی افراد را در بر می‌گیرد و بر زمینه‌های متفاوت یادگیری شامل خانواده، اجتماع، مدرسه و محل کار متمرکز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان  کرد: فرآیند یادگیری مادام العمر، هدف توسعه فرهنگی وابسته به فهم، مالکیت‌های فکری و مفهوم سازی، توسعه اجتماعی وابسته به امورات شهروندی و مشارکت اجتماعی و توسعه حرفه ای و اشتغال پذیری مربوط به تولید، رضایت شغلی، رفاه مالی و پایداری اقتصادی در مراکز یادگیری منجر خواهد شد که اجرای بسته تحولی پیوند سواد آموزی با زندگی در همین راستا محقق می شود.

یزدان پناه در پایان گفت: در مراکز یادگیری محلی در سطح استان با ممارست و عملیاتی نمودن رویکردی لحاظ می‌گردد که قادر خواهد بود آموزش و یاد گیری مداوم و مستمر را با کسب دانش، مهارت و نگرش لازم، انجام وظایف انسانی و اجتماعی برای بهتر زیستن و شکوفایی ویژگی‌های فطری را در برگیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار