علیرضا فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه گفت: تحصیلات والدین سرآغاز و زیربنای پیشرفت جریان زندگی خانواده و جامعه است و ارتقای تحصیلی والدین می توانند در رفع بسیاری از مشکلات خانواده ها موثر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 19 October 2020

علیرضا فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: والدین مهمترین افرادی هستند که می توانند روحیه آموزشی و فرهنگی را درکودکان برانگیزانند .

وی  خاطر نشان کرد:نقش تحصیلات والدین درتربیت فرزندان و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی، رعایت نظم وانضباط در خانه و مدرسه بسیار مهم  است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه افزود:بی سوادی والدین در مدرسه مشکلاتی برای تحصیل آنان فراهم می کند، و عدم توانایی آنان در کمک فکری و عملی به امور برنامه درسی دانش آموزان از پیشرفت مناسب تحصیلی آنان می کاهد. زیرا برخی از دانش آموزان در امور تحصیلی خود نیازمند ساعات آموزشی خارج از اوقات رسمی کلاس و مدرسه اند. 

فرهنگیان تصریح کرد:یکی از این راه‌ها ، سوادآموزی به روش خودآموز است که افراد با محوریت خانواده خویش مورد آموزش قرار می‌گیرند و سرانه آموزش این افراد به خود سوادآموز و خانواده آنان پرداخت می شود.

وی در پایان گفت: برای آموزش اولیای بی سواد بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی برای تامین مکان آموزشی نداریم و والدین بی سواد می توانند به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه و بصورت رایگان آموزش ببینند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار