محمد حسین محبی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: شرکت و حضور کشتی گیران در مسابقات منوط به اطمینان کامل از جهت حفظ سلامتی آنان در مقابله با ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 19 October 2020

محمد حسین محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برگزاری مسابقات جهانی کشتی کرواسی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جمع کردن کشتی‌گیران کار درستی نیست و جان این عزیزان مهمتر از برگزاری اردوها و مسابقات است.

وی افزود: فدراسیون کشتی با چه تدبیری می خواهد این کار را انجام دهد! هم اکنون با توجه به وضعیت نامناسب و ناخوشایند گسترش ویروس کرونا شاهد تبعات بی دقتی نسبت به دستورالعمل های بهداشتی در جامعه هستیم و این کار واقعآ سخت و پر ریسک است.

رئیس هیئت کشتی استان در ادامه خاطر نشان کرد: هنوز فدراسیون جهانی کشتی در مورد برگزاری این مسابقات نظر نهایی را اعلام نکرده است، در جلسه ای که ۱۰ روز دیگر برگزار می شود در خصوص برگزاری مسابقات، نظر نهایی اعلام خواهد شد.


این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی شوروی بیان داشت: مسابقات انتخابی شوروی با حضور ۶۰ کشتی گیر در یک وزن با انجام پروتکل های بهداشتی و توجهات دقیق برگزار شد و اگر فدراسیون جهانی اعلام کند طبیعتاً ایران نیز در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ سلامت کشتی گیران ابراز داشت: بدیهی است جان کشتی‌ گیران و اهمیت به حفظ سلامتی آنان باید به عنوان اولویت کار در چنین شرایطی لحاظ شود زیرا که وجود یک نفر ناقلِ بیماری می تواند جان و سلامتی دیگران را به خطر بیاندازد.

محبی تاکید کرد: پس از اعلام فدراسیون جهت اجرای مسابقات، کشتی گیران باید از هر نظر تحت مراقبت از جهت انجام تست و معاینات دقیق قرار گیرند و مسابقات با اولویت سلامتی آنان در چارچوب رعایت قوانین بهداشتی و با هدف ایمنی برگزار گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار