مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: تمامی ظرفیت بخش داخلی و بخش ویژه و اورژانس بیمارستان پاوه تکمیل شده، بنابراین طبق هماهنگی انجام شده‌، اتوآمبولانس جهت اعزام بیماران کرونایی به مرکز استان در بیمارستان این شهرستان حضور یافت.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 18 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،بنا به اخبار واصله به دلیل افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا و ظرفیت تکمیل واحد اورژانس، بخش داخلی و بخش ویژه بیمارستان قدس شهرستان پاوه بامداد امروز اتوبوس آمبولانس برای اولین بار جهت اعزام بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان کرمانشاه به بیمارستان قدس اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این خصوص، اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم تاکیدات و تذکرات متعدد و به دلیل ساده‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد بیماران کرونایی در شهرستان روز به روز افزایش یافته و به همین دلیل بامداد امروز اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای انتقال ۹ نفر از بیماران شهرستان پاوه به مراکز درمانی استان در محوطه بیمارستان قدس پاوه حضور یافت.

ولدبیگی افزود: متاسفانه تمامی ظرفیت بخش داخلی و بخش ویژه و اورژانس بیمارستان پاوه تکمیل شده است و تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید کرونایی نداریم، بنابراین طبق هماهنگی انجام شده‌، اتوآمبولانس جهت اعزام بیماران کرونایی به مرکز استان در پاوه حضور یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار