مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، با بیان اینکه مشکلی در تامین آرد مورد نیاز استان نداریم، گفت: گندم تولیدی کرمانشاه علاوه بر تامین نیاز استان، به ۱۴ استان دیگر در اقصی نقاط کشور صادر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 18 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،ماشالله ارویسی ، به رتبه پنجم استان به لحاظ تولید گندم اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون ذخایر راهبردی استان کرمانشاه در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

وی ادامه داد: گندم تولیدی کرمانشاه علاوه بر تامین نیاز استان براساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران‌، نسبت به تامین بخشی از نیازهای دیگر استان‌ها به ۱۴ استان دیگر در اقصی نقاط کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، نوار شمالی کشور و بخشهایی از نوار جنوبی و... صادر می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، به فعالیت بیش از ۲ هزار واحد خبازی در دو بخش شهری و روستایی استان اشاره کرد و افزود: تامین آرد واحدهای خبازی استان بهتر از هر زمان دیگری در حال انجام است،این تعداد نانوایی دارای مجوز با دریافت سهمیه آرد یارانه‌ای نوع یک و نوع ۲ نان مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ کارخانه تولید آرد در استان مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آسیابانی، گفت: هر واحد خبازی به انتخاب خود با ثبت‌نام در سامانه توزیع و فروش آرد می‌تواند از هر کدام از کارخانه‌ها سهمیه خود را خریداری کنند.

ارویسی کیفیت آرد و نان استان را مطلوب و قابل قبول دانست و اضافه کرد: عوامل معتدد همچون کیفیت آرد و گندم، استاندار بودن دستگاه‌های پخت نان و مهارت شاطر بر کیفیت نان تاثیرگذار هستند

وی در پایان به مردم استان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا تخلف احتمالی مراتب را با شماره گیری ۱۲۴ تلفن بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۳۸۲۲۰۹۰۲-۰۸۳ روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، با کارشناسان ما در میان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار