رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه گفت: رشته بولینگ و بیلیارد در استان عموما به صورت تفریحی و در محیط‌های کلوپی اداره می‌شود، البته برنامه داریم این رشته ورزشی را از حالت تفریحی خارج کرده و به شکل حرفه‌ای و باشگاهی نزدیک کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 18 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمدرضا نقدی، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ورزشکاران رشته بولینگ و بیلیارد استان بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر است، اما مربی به صورت رسمی در این حوزه در استان فعالیت نمی‌کند، تلاش ما بر آن است که این رشته ورزشی را به صورت آکادمی و باشگاهی علی‌الخصوص در رده سنی نوجوانان و جوانان گسترش دهیم، البته تا‌کنون چهار باشگاه در این راستا در رشته بیلیارد ثبت شده است.

وی افزود: هر چند که فعلا باشگاهی در حوزه بولینگ نداریم و در سطح شهر با احتساب کلوب‌هایی که ثبت باشگاهی نشده‌اند حداقل هشت کلوب فعال در رشته بولینگ هستند، اما در شرایط کرونایی به وجود آمده هر مکانی با در نظر گرفتن کرایه و هزینه‌های جانبی حدودا ماهیانه ۱۵ میلیون تومان متضرر شده‌اند.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد کرمانشاه در خصوص ساعات فعالیت دفتر این هیأت، گفت: دفتر هیأت بولینگ و بیلیارد واقع در مجموعه ورزشی اشرفی اصفهانی در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فعال بوده و من به عنوان رئیس هیأت، دو جلسه در هفته در دفتر هیأت حاضر هستم.

نقدی یادآور شد: با توجه به بار مالی و هزینه‌های احداث کلوپ و یا باشگاه بولینگ در استان کرمانشاه، این رشته فعلا در استان فعال نیست و شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت کلوپ‌های فعال در رشته بیلیارد را نیز با مخاطره مواجه کرده و فعالان این عرصه را نیز با مشکل مالی بسیار مواجه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار