محمد جواد کرانی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: هدف آکادمی آموزش مهارت های رانندگی جهت رسیدن به جایگاه قهرمانی و ارتقاء سطح مهارت‌های رانندگی برای علاقمندان می‌ باشد.
کد خبر: ۹۱۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 18 October 2020

محمد جواد کرانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص راه اندازی اولین آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه اظهار داشت:  پس از موافقت فدراسیون، اقدامات لازم جهت دریافت مجوز در خصوص فضای مناسب جهت راه اندازی این آکادمی اقدام کردیم. فضایی در مجموعه ۱۵ خرداد برای این منظور در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: هم اکنون پروژه با موفقیت در حال پیشرفت می باشد که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. علاقه مندان به این رشته ها با مربیان و مدرسین مجرب آموزش می‌بینند و هدف ما پرورش افراد علاقمند به این رشته ها با آموزش مهارت های رانندگی جهت رسیدن به جایگاه قهرمانی و ارتقاء سطح این مهارت ها برای علاقمندان می‌باشد.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان با اشاره به لغو مسابقات اخیر به دلیل قرار گرفتن در شرایط ویژه کرونا خاطر نشان کرد: رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی از رشته های پرمخاطب می باشد و مسلماً علاقه مندان و تماشاچیان بسیاری هم دارد که مدیریت و کنترل آنها به طور حتم کار آسانی نیست، لذا طبق دستورالعمل ها فعالیت هیئت جهت حفظ سلامتی شهروندان متوقف شد و به ناچار مسابقات مهارت های فنی و قهرمانی استان لغو گردید.

این مسئول در ادامه یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس فقط نمایش خودروهای آپشن با حضور ۵۰ خودرو تیونینگ و آپشن با هدف ایجاد شور و نشاط بین جوانان علاقمند در استادیوم ۱۵ خرداد در کرمانشاه برگزار شد.

کرانی به فعالیت هیئت در ایام کرونا و تمرین مهارت های فردی اشاره کرد و افزود: تمرین مهارت های فردی موتورکراس و موتور ریس روزهای جمعه در دهکده المپیک برای علاقمندان فعال می باشد. این هیئت با ارگان های بسیاری مانند نیروی انتظامی و سپاه، همچنین آموزشی یگان ویژه تعاملات خوبی در این زمینه داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار