فرهاد محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان گفت: همکاری و تعامل بین خانواده ها و مدارس را در شرایط کنونی و محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا را یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید همواره مدنظر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 18 October 2020

فرهاد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امسال هفته اولیا و مربیان با شعار «مدرسه کانون تربیتی محله»  آغاز شد و همراهی و همدلی خانواده‌ها با آموزش و پرورش در جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان در ایامی که به علت بیماری کرونا، جریان تعلیم و تربیت به صورت غیرحضوری و در منزل استمرار می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان یکی از مهم ترین برنامه های امسال آموزش و پرورش را اجرای طرح تحولی مدرسه کانون تربیتی محله است ، که از جمله اهداف آن کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محله می باشد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان افزود: در سال تحصیلی جاری در 10 درصد مدارس استان با هماهنگی کارشناسی انجمن و سایر ادارات همکار پس از شناسایی مدارس مستعد و توانمند اجرایی خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: اتاق گفتگوی اولیا در بیش از 30 درصد مدارس استان با هدف هویت بخشی به جایگاه خانواده وتکریم والدین وپایگاهی برای نقش آفرینی اولیا در مدارس و محلی برای ارتباط اولیا و مربیان  تشکیل شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار