مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه سوگ خورشید به مناسبت ٢٨ صفر با هنرنمایی هنرمندان کرمانشاهی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 16 October 2020

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:گروه نمایش نقال ها، نمایشِ ۷+۷ به کارگردانی مرتضی اسدی مرام به مناسبت ایام سوگواری آخر ماه صفر در قالب ویژه برنامه با نام سوگ خورشید را در مشهد برگزار می کنند.

وی با اشاره به همکاری دو طرفه هنرمندان کرمانشاهی و مشهدی در این زمینه افزود: این ویژه برنامه با همکاری سازمان های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و موسسه آفرینش های هنری استان و همچنین انجمن تئاتر و دفاع مقدس با حضور گروه های مختلف تئاتری هم اکنون در مشهد در حال برگزاری است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایش ۷ +۷ در ۱۰ اجرا ضمن معرفی مدافعان حرم شهر کرمانشاه به ارادت و ارتباط معنوی آن ها به علی بن موسی الرضا می پردازد.

عبدالمالکی تاکید کرد: گروه ها در مبادی حرم مطهر و شریفه امام رضا علیه السلام به اجرای نمایش می‌پردازند. همچنین گروه نقال های کرمانشاه از ۲۱ لغایت ۲۷ مهر ماه در مشهد به اجرای نمایش می پردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار