غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: با ادامه بی تفاوتی و بی اهمیتی نسبت به رعایت پروتکل ها وضعیت مطلوبی در انتظار شهرستان نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 16 October 2020
غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:مراسمات عزاداری در ماه محرم وصفر با همکاری مردم و دست‌اندرکاران با محدودیت های ویژه و در اکثر روزها با تصمیم همگانی این مراسمات در شهرستان برگزار نشد، حال انتظار داریم از خانواده ها به خاطر شرایط ویژه و خطرناک مراسمات عزا را برگزار نکنند.

وی افزود: در دو موج اول و دوم شرایط مطلوبی را در سطح استان و شهرستان داشتیم اما با ادامه بی تفاوتی و بی اهمیتی نسبت به رعایت پروتکل ها وضعیت مطلوبی در انتظار شهرستان نخواهد بود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود: در شهرستان با درایت و همکاری پرسنل حوزه بهداشت و درمان در ارائه خدمات به بیماران وضعیت قابل قبولی داریم وم اطلاع رسانی های لازم در این زمینه با کمک رسانه ها در حال انجام است که متاسفانه مشکل اساسی در رعایت و اهیمت به این موضوع است که برای عده ای عادی شده است.

مرتضوی تصریح کرد:استمرار نظارت بر اصناف، اعمال محدودیت در آرامستان ها، اعلام هشدار در سطح شهر، الزام استفاده از ماسک در معابر عمومی، محدودیت چاپ اعلامیه و استفاده از ظرفیت بزرگان و دهیاران در سطح شهرستان از مهمترین برنامه های شهرستان برای مقابله با کرونا است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار