تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
خبرنگار جوان کرمانشاهی غروب روزگذشته (چهارشنبه ٢٣ مهرماه) با زور و تهدید گوشی تلفن همراه تازه اش را تقدیمِ دزدِ ناجوانمردی کرد که نوکِ پیکانِ زور و تهدیدش دختری جوان و بی دفاع بود.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 15 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، غروب  روز گذشته ( چهارشنبه ٢٣ مهرماه) پس از تهیه گزارش و خبر از بازدید استاندار و شهردار کرمانشاه از پروژه های عمرانی شهرداری به سمت دفتر خبرگزاری می روند، وسایل را زمین می گذارند و راهی منزل می شوند.

منزل خبرنگار مشتاق و پر تلاش تابناک شهرک متخصصین است، نقطه ای از شهر که به آن بالای شهر می گویند، اما ظاهرا آرامش و امنیتش زیاد نیست! حدود ساعت ١٩،۵٠ دقیقه سر کوچه ی خودشان است

ناگهان دزدِ پلید چاقو به دست او را تهدید و ارعاب می کند که باید گوشی تلفن ات را بدهی! مقاومت می کند، چاقو را روی دستش می گیرد با زور گوشی تلفن را می برد و چاقو به دست دختر خانم جوان اصابت می کند.

وقتی به او رسیدیم گریان بود و هراسان، دلداری اش دادیم که محکم باش، اشتیاق و تلاش این روزهای تو توام با این مشکل، محکم ترت می کند. اما در دلمان سوختیم که چرا!

چگونه شرمندگی نکشیم که او را با امید راهی کار می کنیم و با انگیزه دوندگی می کندو اینگونه طعمه ی دزدِ گرسنه ای می شود که ایمان و انسانیت را قی کرده و ریشه اش با شرایط اقتصادیِ این روزها بی ارتباط نیست.


به داد جوانان این مرز و بوم برسیم، وقت تنگ است و فرصت کوتاه، چندین دزدی و غارت و ظلم و جور باید ما را به تحرک وا دارد، از زیر لاک هایمان سر بر آوریم دیگر فقط دعا کفایت نمی کند.
بسم الله باید گفت و آغاز کرد ..

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار