معاون ساماندهی ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با باشگاه‌هایی که در ایام شیوع کرونا نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف کنند برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 14 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،جلال عزیزی با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در استان کرمانشاه و توجه ویژه استاندار به حوزه ورزش در ایام شیوع کرونا، اظهار کرد: طی ابلاغیه‌ای به همه ادارات در شهرستان‌ها اعلام شد که از برگزاری تمام مسابقات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی که باعث تجمع افراد است خودداری شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد کرونا استان کرمانشاه تمامی مسابقات و ورزش‌های پربرخورد مانند کشتی، تکواندو، بوکس، کاراته و … که به صورت انفرادی با برخورد فیزیکی همراه است تا اطلاع‌ثانوی تعطیل است.

معاون ساماندهی امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت فعالیت استخرها در استان کرمانشاه، گفت: تمامی استخرهای استان کرمانشاه با دستور ستاد کرونا تا برقراری وضعیت سفید در استان و اجازه ستاد کرونا تعطیل خواهند بود.

وی با اعلام بلامانع بودن ورزش‌هایی که امکان رعایت فاصله اجتماعی و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آن مقدور است، گفت: ورزش‌هایی که امکان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در انجام آن‌ها مقدور است، با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت باشگاه‌ها تمرین و انجام آن‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بلامانع خواهد بود.

عزیزی از نظارت و سرکشی مستمر تیمی با همراهی نماینده دانشگاه علوم پزشکی بر فعالیت باشگاه‌ها خبر داد و افزود: نظارت بر عملکرد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در باشگاه‌ها رصد و با متخلفین با اعمال جریمه پلمب و ابطال پروانه فعالیت برخورد خواهد شد.

معاون ساماندهی امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ارائه توضیحاتی در خصوص پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان کرونا، تصریح کرد: تسهیلات ۸۰ تا ۱۶۰ میلیون ریالی با سود ۱۲ درصد برای جبران خسارات مربیان و باشگاه‌ها اختصاص یافته و مورد استقبال جامعه ورزشی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قطعاً این تسهیلات همه خسارات وارده بر مجموعه ورزش استان را برطرف نخواهد کرد.

عزیزی با اعلام لغو برخی مسابقات حساس ورزشی در استان کرمانشاه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، گفت: میزبانی یکی از مسابقات مهم کشوری فوتبال امسال با شهرستان صحنه بود که به دلیل شرایط پیش آمده برگزاری این مسابقات لغو شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار