رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: مسابقه درگ و چند جانبه اسلالوم قهرمانی استان با آمادگی کامل 34 نفر از ورزشکاران به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا کنسل و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 14 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمدجواد کرانی اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از موتورهای سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های استان و همچنین رژه‌ی خودروهای آفرود را داشتیم که با استقبال علاقه‌مندان همراه بود.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در سال جاری نمایشگاه خودروهای تیونینگ آپشن در استادیوم ۱۵ خرداد در ۱۱ مهرماه با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار شد که با استقبال خوبی همراه بود.

رئیس هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه در مورد محل تمرین علاقه‌مندان به رشته اتومبیل‌رانی، تصریح کرد: این هیأت بیش از ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد و این ورزشکاران در رشته‌های خود در پیست‌های احداث شده در دهکده المپیک و استادیوم ۱۵ خرداد مشغول فعالیت هستند.

وی در خصوص علت اصلی تعطیلی مسابقات اتومبیل‌رانی حتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: رانندگان و ورزشکاران این رشته هیچگونه مشکلی از لحاظ رعایت مسائل ایمنی در مقابله با ویروس کرونا ندارن،د اما رقابت های این رشته با استقبال پرشور تماشاگران همراه است.

کرانی ادامه داد: استقبال تماشاگران از این رشته و دو بخش درگ و اسلالوم باعث شده که این مسابقات را کنسل و به زمان دیگری موکول کنیم که در خصوص اعلام زمان برگزاری مسابقات تابع مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم و قطعا در آینده نزدیک این مسابقات با استقبال پرشور تماشاگران و ورزشکاران به صورت باشکوهی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار