محمدرضا آمویی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه قصابان گفت: گوشت قرمز در هفته ی جاری افزایش قیمت چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 13 October 2020

حسن آمویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه کرمانشاه اظهار کرد: گوشت گوساله که طی روز پنجشنبه (۱۷ مهر) با قیمت کیلویی ۶۷ تا ۶۹ هزار تومان توسط قصابان خریداری می شد. صبح شنبه (۱۹ مهر) به قیمت هر کیلو ٨٠ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این افزایش قیمت ناگهانی و در طول مدت زمان کوتاهی رخ داده است، بیان داشت: افزایش قیمت پیش آمده کشوری است و علل این موضوع به مسائل مختلفی بر می گردد که باید ریشه یابی شود.

رئیس اتحادیه قصابان ادامه داد: دامداران به دلیل مشکلات پایه ای گوشت را گران می خرند و به دنبال آن قصابان نیز گوشت را گران تر می خرند که متاسفانه در این حوزه سو استفاده هایی نیز صورت می گیرد؛ کنترل مناسب بر بازار دام منجر به عرضه ای بهتر از سوی قصابان به مردم می شود.

این مسئول تصریح کرد: مصرف دام ما از استان های مرکزی ایران مانند قم، ساوه و اراک است که در این شهرها هم افزایش قیمت داشتیم.

آمویی در پایان از شرایط صادرات گوشت قرمز انتقاد کرد و گفت: هم اکنون با کمبود گوشت قرمز مواجه هستیم و نباید صادرات صورت پذیرد هر چند که در صورت مازاد بودن این محصول صادراتش بسیار مناسب و برای اقتصاد کشور ارزآور خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار