رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: اگر از تولیدکنندگان داخل استان حمایت نشود، دیگر توان رقابت با تولیدکنندگان ماسک‌های بی‌کیفیت و ارزان قیمت را نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 13 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر، محسن دارابی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه که امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وزارت صمت معین وزارت بهداشت در بحث تهیه و تأمین ماسک مورد نیاز جامعه است.

وی با انتقاد از حمایت نشدن تولیدکنندگان ماسک در کرمانشاه، افزود: اگر از تولید کنندگان داخل استان حمایت نشود، دیگر توان رقابت با تولیدکنندگان ماسک‌های بی کیفیت و ارزان قیمت را نخواهند داشت و عملاً از عرصه رقابت خارج می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هشت واحد تولید ماسک در استان فعال هستند که می‌توانند ماسک مورد نیاز استان را تأمین کنند.

دارابی افزود: در یکی از مراکز تولیدی در شهرستان جوانرود به دلیل عدم حمایت، ۴۰۰ هزار عدد ماسک استاندارد دپو شده است.

وی با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان ماسک داخل استان، اظهار کرد: در این شرایط باید واحدهای تولیدی پشتیبان و معین دانشگاه علوم پزشکی شوند، چراکه هیچ تضمینی برای تأمین ماسک مورد نیاز کرمانشاه در صورت ادامه بیماری کرونا از خارج از استان وجود ندارد.

وی گفت: هفته گذشته در جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن داروخانه داران استان و در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، قیمت نهایی ماسک استاندارد یک هزار و ۳۰۰ تومان تصویب و به داروخانه‌ها ابلاغ شد و از امروز داروخانه‌ها مکلف هستند که ماسک را با قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده نهایی قرار دهند.

وی تاکید کرد: عرضه ماسک بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی و با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار