معاون غذا و داروی استان کرمانشاه تاکید کرد: از شنبه آینده تمام داروخانه‌های استان باید ماسک سه لایه را با قیمت مصوب ۱۳۰۰ تومان بفروشند.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 13 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر قباد محمدی  با اشاره به قیمت مصوب جدید ماسک در استان گفت: قیمت جدید ماسک سه لایه استاندارد با لایه وسط "ملک بلون" در استان 1300 تومان است و این قیمت مصوب دو روز پیش به تمام داروخانه های استان ابلاغ شد.

وی افزود: همچنین قیمت خرید ماسک از مراکز پخش هم برای داروخانه‌ها 1155 تومان است، یعنی داروخانه ها باید ماسک را به قیمت 1155 خریداری کرده و به قیمت 1300 تومان به مردم بفروشند.

محمدی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ داروخانه ای حق ندارد ماسک را با قیمت بیشتر از 1155 تومان خریداری کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی داروخانه ها هنوز خریدهای قبلی ماسک را دارند و بر مبنای قیمت مصوب قبلی که 1600 تومان بود می فروشند، در همین راستا تا هفته آینده مهلت دادیم تا داروخانه ها این خریدهای قبلی را با همان قیمت 1600 تومان به فروش برسانند.

وی افزود: از روز شنبه هفته آینده(26 مهر) هیچ داروخانه ای در استان حق ندارد ماسک سه لایه را با قیمت بیش از 1300 تومان به فروش برسد و این امر تخلف است و قطعا از سوی دستگاه های ذیربط برخورد خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه توان تولید ماسک در استان بسیار بالا رفته گفت: در حال حاضر تولید کنندگان استان توان تولید روزانه تا 500 هزار ماسک را دارند که بسیار بیش از نیاز استان است.

وی افزود: در حال حاضر کمبودی در تولید ماسک در استان نداریم و نیازی به واردات این محصول به استان نیست و تولیدات داخلی استان جوابگوی نیاز استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار