عباد الله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری هرسین گفت: آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین از میانگین استانی بیشتر است و مردم می بایست با رعایت هشدارهای بهداشتی مقابله با کرونا از خود ، خانواده و عزیزانشان در برابر این بیماری محافظت نمایند.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 13 October 2020

عباد الله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بنابه مصوبه ستاد کرونای شهرستان هرسین تالار های پذیرایی ، باشگاههای ورزشی خصوصی و دولتی و قلیان سراها در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و از دست دادن جمعی از همشهریان که قطعا تعدادی از آنان جزء دوستان یا خانواده مردم این شهر هستند بر خود لازم و واجب دانستم بعنوان خدمتگذار این مردم عاجزانه درخواست نمایم پروتکل های بهداشتی را با شدت و توجه بیشتری رعایت نمایند.

 سرپرست فرمانداری هرسین افزود:هشدار ها و پروتکل های بهداشتی طی یک فرآیند مطالعاتی مهم و دقیق توسط صاحب نظران و پیشگامان حوزه بهداشت و سلامت گردآوری و در اختیار مردم قرار گرفته است. لذا هرگونه سهل انگاری در عدم اجرای این پروتکل ها ابتلا به کرونا را در پی خواهد داشت .

 کنجوریان تصریح کرد : مقابله با کرونا را باید از خود شروع نماییم و با رعایت پروتکل های بهداشتی علاوه بر ایجاد "امنیت روانی" در خانواده الگویی برای دیگران و سفیر سلامت در جامعه باشیم.

وی تاکید کرد : با عنایت به نظرات متخصصان حوزه سلامت استفاده از ماسک ، عدم حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا حد قابل توجهی ابتلا به کرونا را کاهش میدهد لذا مردم می بایست با عدم حضور در تجمعاتی مانند مراسمات ترحیم و یا عروسی ضمن حفظ جان خود الگویی برای دیگران باشند و از حضور در آرامستان ها نیز با جدیت خودداری نمایید.

کنجوریان ادامه داد : با توجه به وجود تابو رودروایسی در بین مردم از صاحبان مجالس عزا و عروسی خواهشمندم مراسمات خود را با رعایت حداقلِ اطلاع رسانی و بصورت کوتاه و در کمترین زمان ممکن اجرا نمایند.

وی ابراز داشت : تجمع بیش از حد استاندارد ، عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن فاصله مناسب در واحد های صنفی مختلف ، خبازی ها ، فروشگاههای بزرگ عرضه مواد غذایی ، رستوران ها ، مراکز خدمات رفاهی ، پمپ بنزین ها و پست بانک ها زمینه ابتلا به کرونا را فراهم می کند .

سرپرست فرمانداری هرسین بیان داشت : در ادارات باید نظم بیشتری حاکم شود ، با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی بر عدم ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بدون ماسک در ادارات ، لازم است مدیران محترم ادارات به منظور جلوگیری از ابتلا کارکنان و مراجعه کنندگان به کرونا این موضوع مهم را با جدیت بیشتری دنبال کنند و از ورود افراد بدون ماسک به ادارات جلوگیری نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار