معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از همراهی و همکاری نیرو‌های مسلح با ستاد مدیریت کرونا در استان از اضافه شدن ۱۲۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 12 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، "حسین خوش اقبال" در نشست با اعضای کمیته امنیتی ستاد مدیریت کرونای استان اظهار داشت: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و استان عاشقانه پای کار بوده اند و توقع می رود که در شرایط فعلی که آمار مبتلایان بیشتر شده نیز کمک ها و همراهی های خود را برای کنترل بیماری و بهبود بیماران ادامه دهند.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی نیروهای مسلح تاکید کرد: آنچه که وجه تفاوت نیروهای مسلح در ایران اسلامی با دیگر کشورهاست ،همراهی با مردم در بحران ها و حوادث است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری ظرفیت درمانی نیروهای مسلح برای کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: با اعلام آمادگی نیروهای مسلح در استان کرمانشاه حداقل 120 تخت به ظرفیت کادر درمانی افزوده خواهد شد. در شرایطی قرار داریم که بیماری کرونا هیچ رحمی به کسی نمی کند و این توقع از مردم وجود دارد که با رعایت و مواظبت بیشتری داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار