محسن ارجمندی در گفتگو با تابناک:
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: حدفاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب با عنوان پیاده‌راه مدرس اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 11 October 2020

محسن ارجمندی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:فلسفه وجودی پیاده راه‌ها نه صرفاً عملکردهای فیزیکی و ارتباطی، تثبیت و تقویت برخی کاربری‌های اقتصادی بلکه گسترش ارتباطات و تعاملات اجتماعی-فرهنگی و ایجاد مقیاس انسانی در عرصه عمومی است.

وی  خاطر نشان کرد: پیاده راه‌ها معابری با بالاترین حد نقش اجتماعی هستند و تأثیر مثبتی بر عابر پیاده به دلیل امنیت و آرامش فضاهای موجود در این پیاده راه و نیز کاهش آلودگی صوتی در نتیجه عدم وجود خودرو دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در ۲ فاز؛ حد فاصل میدان آزادی تا چهار راه اجاق و چهار راه اجاق تا میدان انقلاب جمعاً به طول یک هزار و ۸۰۰ متر اجرا خواهد شد.

ارجمندی توضیح داد: مهندسین مشاوره مجری این طرح، با مطرح کردن سه سناریو به بررسی احداث پیاده راه در خیابان مدرس پرداختند که هفته گذشته در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه اجرای این طرح با سناریو "احداث خط ویژه در محور وسط خیابان مدرس" تصویب شد.

وی در پایان افزود: مساحت پیاده راه سازی که به صورت سنگ‌فرش اجرا می‌شود، در ضلع غربی چهار هزار و ۶۷۰ متر مربع و در ضلع شرقی ۵ هزار و ۸۰ مترمربع است که در این سناریو عرض مساحت پیاده راه سازی حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه اجاق در ضلع غربی بین ۲.۴ تا ۳.۵ متر و در ضلع شرقی بین ۲.۷ تا ۳.۵ متر خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار