مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از اتصال هزار و ۵۹۸ مدرسه روستایی استان کرمانشاه به اینترنت رایگان خبر داد و گفت: این تعداد مدرسه مودم رایگان دریافت کرده و اکنون اینترنت رایگان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 11 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«شهریار بهنیا» افزود: به منظور استفاده هرچه بیشتر از شبکه شاد به تمام دانش‌آموزان و معلمان استان اینترنت رایگان اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه در مجموع بیشترین اتصال دانش آموزان به شبکه شاد را داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تمام دانشگاه‌ها به صورت رایگان به اینترنت متصل شده‌اند اضافه کرد: به تمام اساتید و دانشجویان نیز اینترنت رایگان تعلق گرفته است.

بهنیا به ارائه خدمات در منطقه اورامانات استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: به منظور استمرار فرایند آموزش دانش‌آموزان ، ۳۷ مدرسه شهری و ۸۲ مدرسه روستایی شهرستان روانسر اینترنت و مودم رایگان دریافت کردند.

به گفته او اختصاص اینترنت به ۲۹ مدرسه دیگر شهرستان روانسر از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

وی ادامه داد: در شهرستان ثلاث‌باباجانی نیز ۲۹ مدرسه شهری و ۳۹ مدرسه روستایی اینترنت و مودم رایگان دریافت کرده‌اند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمیعت، ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، ۳۳۰ هزار دانش آموز و چهار هزار و ۶۰۰ مدرسه و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

در این استان بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار