رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه اندازی پویش" آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد " در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 11 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا شیرزادی اظهار کرد: پویش" آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد " در کرمانشاه در راستای تکریم از خدمات ارزشمند فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان در این استان آغاز شده است.

شیرزادی تقدیر از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقا سواد رسانه ای دانش‌آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا توسط دانش‌آموزان و تاکید بر شناخت توانمندی‌های دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش‌آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهم‌ترین اهداف راه اندازی پویش" آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد" در کرمانشاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان استان کرمانشاه در تمام دوره ها و رشته های تحصیلی می توانند در این پویش شرکت کنند، گفت: معلمان و دانش آموزان می توانند مراتب سپاس خود را از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه ای در قالب (word) تا هشتم آبان ماه ماه جاری به پیام رسان سروش به شماره ۰9916685386 ارسال کنند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به صاحبان ۴۱ اثر برتر پویش استانی " آرامش خاطر مسافران سفر یادگیری شاد " جوایز نقدی و لوح سپاس اهداء خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار