رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با اخطار به باشگاه ورزشی این شهرستان، گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در استان،باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 04 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، مصطفی باباملکی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اخطار به باشگاه‌های ورزشی، اظهار داشت: از ششم خرداد‌ماه که باشگاه‌های ورزشی به صورت گام به گام بازگشایی شدند، مدیران باشگاه‌ها قبل از بازگشایی متعهد شدند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود : از همان زمان تا کنون در دو مرحله بازرسی با هدف بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از باشگاه‌های سطح شهر کرمانشاه صورت گرفت و خوشبختانه مورد خاصی مبنی بر رعایت نکردن موارد بهداشتی گزارش نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان کرمانشاه در گذشته با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی متاسفانه تخلف کرده و بدون توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مکان ورزشی خود را باز کرده بودند، اخطاریه گرفتند و منجر به پلمپ شدند.

وی تصریح کرد : با توجه به وضعیت کنونی و اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه، باشگاه‌داران در بخش خصوصی و دولتی موارد بهداشتی (گندزدایی و ضدعفونی) را به صورت کامل رعایت کنند، در صورت هرگونه گزارش از سوی بازرسان مکان مورد نظر طبق مقررات پلمپ خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار