سالار احمد زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: استان کرمانشاه در جرگه ی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جز برترین ها است.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 04 October 2020

سالار احمد زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:ورزش باستانی تنها ورزشی است که با دعا و آرزوی خیر برای نیازمندان و بیماران پایان می یابد، این ورزش با رعایت اصول اخلاقی و تربیت خاص از مرشد که مدیریت و رهبریت را به عهده دارد تا ورزشکاران مراتب خاصی را با نظم به اجرا در می آورد و تنها ورزشی است که با مراسم خاص گلریزان جهت حل مشکل نیازمندان در رده بی نظیر ترین ورزشها به شمار می آید.


وی در ادامه افزود: این ورزش در رگ و خون ایرانیان و علی الخصوص کرمانشاهیان است و بدیهی است در این راستا شاهد موفقیت و افتخار آفرینی افرادی بوده و هستیم که عاشقانه قدم در این راه گذاشته اند و الحق که خوش درخشیده اند.

رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن برشمردن اسامی پرچمداران این ورزش، خاطر نشان کرد: بزرگانی چون پهلوانان حسین گلزار،علی اصغر گرد کرمانشاهی،احمد پند ده، قلی خان رشیدی، حسن گردانی و یدالله محبی و تنی چند از نام آوران و پرچمداران این رشته تا ابد در خاطرات مردم این دیار خواهند بود.

این مسئول در ادامه با اظهار خشنودی و رضایت از عملکرد و رویکرد جدید هئیت برای جذب جوانان و معرفی این رشته و کسب افتخارات مختلف افزود: طی چهار سال گذشته ما به عنوان استان برتر و مدعی این ورزش در جرگه برترین های ایران هستیم و در مسابقات ملی و فرا ملی نماینده داشته ایم.

وی در پایان به ذکر همکاری سایر ارگانها جهت تامین اهداف عالی این هئیت پرداخت و تاکید کرد: در این راستا همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها و اداره زندان ها و همچنین نیروهای مسلح جهت ارتقاء اهداف هئیت رضایت بخش است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار