استاندار کرمانشاه در بازدید از روستای سیل زده شهرستان هرسین گفت: ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات و کمک‌بلاعوض به سیل‌زدگان هرسین پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 03 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه "هوشنگ بازوند" در اين بازديد اظهار داشت: با توجه به بارش شدید باران و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان ها، شاهد وقوع سییلاب در سطح شهرستان و برخی روستاهای هرسین بودیم و بر این اساس در روستاها به واحدهای مسکونی و معابر خسارت وارد شده است.

وي بيان داشت: همچنین تعداد زیادی نیز تلفات دام داشته اند و به برخی زمین های کشاورزی نیز خسارت وارده شده است که در جلسه ستاد بحران گزارش تیم های ارزیابی بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دامپزشکی بررسی می شود.

مقام عالي استان ادامه داد: خسارت تلفات دام بر اساس گزارش ارائه شده پرداخت می شود و برای واحدهای مسکونی سیل زده نیز با تاییدیه بنیاد مسکن ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

وي با بيان اينكه کوچه ها و معابر روستایی نیز بازسازی و بهسازی می شود،گفت: اهالی شهرستان هرسین نیز به دلیل این بارندگی دچار مشکلات و خسارت شده اند به گونه ای که برخی خیابان ها، پارک ها و تأسیسات شهرداری نیز آسیب دیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار