رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:سالمندان سرمایه های عظیم شهر هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 01 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به مناسبت روز سالمند رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این حوزه از سرای سالمندان بازدید نمودند که البته این بازدید به جهت رعایت پروتکل ها تنها از حوزه اداری مرکز سالمندان ارم انجام و از مدیریت و کارکنان آن به نمایندگی از سالمندان تقدیر شد.

مهدی عبدالمالکی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک این روز به سالمندان، پدران و مادران سالمند را برکات زندگی دانست و گفت: روز جهانی سالمندان، فرصت تکریم جایگاه این قشر، توجه به سلامتی آنها، حساس سازی عموم جامعه، شناسایی ظرفیت‌های اجتماعی حمایت طلبی درخصوص نیاز‌ها و مطالبات سالمندان و خانواده آنهاست.

وی با اشاره به خدمات در حال ارائه به این قشر در فرهنگسراهای شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تمام ظرفیت های خود در قالب های آموزشی و سراهای محله، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و اجرای برنامه فرهنگی اعلام می نماید.

مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز که در این بازدید حضور داشت ضمن تقدیر از همکاری شهرداری کرمانشاه با اشاره به شرایط سخت کرونا گفت: باتوجه به بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه تاکنون با توجه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ارزیابی مستمر وضعیت سالمندان مقیم مراکز تاکنون مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز سالمندان مشاهده نشده است.

وی به خدمات بهزیستی به مددجویان تحت پوشش از زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ما در بهزیستی پس از اعلام شیوع این ویروس بلافاصله کمیته مدیریت بحران را تشکیل دادیم و پروتکل های بهداشتی را تهیه و تدوین کردیم و در اختیار مراکز تحت نظارت گذاشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار