فرماندار قصرشیرین گفت: ایثار، فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان و مدافعان سلامت برای خدمات رسانی به بیماران از ابتدای شیوع بیماری و بحران کرونا در این شهرستان تاکنون شایسته قدردانی است.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 29 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،مرادعلی تاتار روز سه شنبه در حاشیه تجلیل از فعالان حوزه سلامت و جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در قصرشیرین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: کادر درمان برای سلامت مردم جان خود را به خطر انداختند تا سلامتی را به مردم هدیه کنند.

وی اظهار داشت: پرستاران و پزشکان همانند رزمندگان در هشت سال دفاع به تکلیف خود عمل کردند و با وجود تحریم های سنگین دارویی و کمبود امکانات پزشکی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارایه کردند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ایثار، گذشت و فداکاری از مهم ترین درس هایی است که کادر درمان در زمان شیوع کرونا به ما داده اند.
تاتار تصریح کرد:جهادگران در جنگ نقشی بسیار راهبردی داشتند و معبرهایی فتح رزمندگان را ایجاد می کردند و بسیاری از آن ها به استقبال شهادت رفتند آن ها آگاهانه بدون سلاح به مصاف دشمن مقابل خود رفتند و برای دیگر رزمندگان سنگر می ساختند.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس تاریخ افتخارآفرینی و بالندگی ملت ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین هم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از مدافعان سلامت که در زمان شیوع کرونا تلاش های زیادی انجام دادند، افزود: خدمات کادر درمان همانند کار رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: شهدا امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند و کادر درمان نیز سلامتی را به مردم هدیه داده و خدمات زیادی به مردم ارایه کرده اند.

وی اظهار داشت: جهادگران هم کمک های زیادی در دوران دفاع مقدس ارایه کردند و به حق سنگر سازان بی سنگر بودند و امروز در بخش کشاورزی و خودکفایی بسیار ارزشمند عمل می کنند.
وی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس حفظ و تثبیت نظام و انقلاب با ایمان راسخ در لبیک به ولایت فقیه و حفظ استقلال کشور و صدور انقلاب و بیداری اسلامی است.
رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین هم گفت: آنچه انجام دادیم انجام رسالت است و وظیفه اخلاقی و دینی ما است.
دکتر رضا منصوری افزود: افراد زیادی برای اعتلای نظام رفتند و اکنون نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا وظیفه داریم به عنوان کادر درمان از سلامت مردم صیانت کنیم.

وی اظهار داشت: قصرشیرین با وجود ۲ مرز رسمی و حضور نیروهای نظامی و تردد زیاد باید آمار زیادی به لحاظ ابتلا به کرونا را داشت که با لطف خدا و تلاش دسته جمعی مدیران و کادرمان و مسوولان کمترین آمار شمار مبتلایان در استان کرمانشاه را داریم.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح از فعالان حوزه سلامت و جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است.

دکتر ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

وی افزود: هم اکنون ۴۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار