محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن پوشیدن ماسک توسط کارکنان ادارات الزامی و ارائه خدمات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 29 September 2020
محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برای جلوگیری از موج سوم کرونا باید محدودیت هایی در شهرستان اعمال شود تا مانع از تشدید شدیدتر این ویروس شویم.

وی افزود: تاکسی ها حق سوارکردن بیستر از سه نفر در صندلی عقب خودرو را ندارند و حتما راننده و مسافرین از ماسک استفاده کنند،بانک ها پوشیدن ماسک را در اولویت کارمندان خود و مردم قراردهند ،تبلیغات اسلامی برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و شادی و فاتحه را ممنوع کند و در حوزه علمیه و اماکن متبرکه دیگر برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی دیگر جدیت خودداری شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد:شهرداری بازار را با همکاری شبکه بهداست و درمان ضدعفونی کند و ممنوعیت اتراق در پارک ها و بستان ها توسط شهرداری دنبال شودو اتاق اصناف و اداره صمت سرپل ذهاب موظف شدند که اصناف و بازاریان و فروشندگان واحدهای تجاری حتما از ماسک استفاده کنند و نسبت به این موضوع نظارت داشته باشند.

جمالی نیا تصریح کرد:بازدید و نظارت از خبازی های سطح شهرستان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف و شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری سرپل ذهاب در دستور کار قرار گرفته و با متخلفینی که  موازین بهداشتی و عدم فاصله گذاری اجتماعی و نزدن ماسک را رعایت نکنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی به ضد عفونی روزانه بازارچه پل مرکزی و پایانه مسافربری شهروناوگان حمل ونقل عمومی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط شهرداری سرپل ذهاب تاکید کرد.

به گفته این فرماندار، نسبت به اداره محیط زیست شهرستان متذکر شد که نسبت به تفکیک و دفع پسماند زباله و فاضلاب در سطح شهر الخصوص مطب های پزشکان نظارت داشته باشند و از فاجعه زیست محیطی جلوگیری شود.

وی در پایان گفت:کلیه مطب های پزشکان و داروخانه ها نیز موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه خدمات به مردم در صورت استفاده از ماسک هستند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار