هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: امروز تکلیف گرایی به جای نتیجه گرایی راه حل برون رفت از بسیاری مشکلات در سطح جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 29 September 2020
هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، این هفته فرصت طلایی برای یادآوری افتخارات و حماسه آفرینان بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به حمد الهی مردم ایران اسلامی قدر شناس این حماسه آفرینان هستند، دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید خوراک چند صد ساله‌ی ما را تامین کند، همانطور که عاشورا خوراک ١۴٠٠ ساله را تامین کرده است. 

وی در ادامه بیان داشت: همانطور که در عاشورای امام حسین راهبرد ولایتمداری و ولایت پذیری وجود داشت، دفاع مقدس هم ولایت مداری را ترویج می‌کرد، رزمندگان ولایی بودند که گوش به فرمان امام بودند و هر آنچه نشدنی بود با تسلیم در مقابل ولایت فقیه، شدنی کردند و با تکلیف گرایی، به تکلیف خود عمل می‌کردند و به دنبال نتیجه یا پاداش نبودند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: امروز ایران ما از فرماندهان دفاع مقدس این راهبرد را باید بیاموزند و به آن عمل کنند و تکلیف گرایی را جایگزین نتیجه گرایی کنند. امسال هم به مناسبت این هفته، مراسم با شکوهی در گلزار شهدای دفاع مقدس در سراسر استان بویژه شهر کرمانشاه با حضور همه‌ی اقشار و به صورت مداوم برگزار شد. دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضایی صمیمی انجام شد.

عسگری تاکید کرد: کنگره‌های ملی هم به صورت مجازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد. همچنین مسابقات فرهنگی که در جریان است، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هم از دیگر برنامه‌های این هفته بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار