مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه تخصصی فرش و تابلوفرش دستباف به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 28 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،حامد وفاپور، از برپایی نمایشگاه تخصصی فرش و تابلوفرش دستباف خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه مذکور با حضور ۳۰ تولید کننده در زمینه فرش و تابلو فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه کاشان، تربت جام و... از فردا، سه شنبه (هشتم مهرماه) به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.

وی ادمه داد: نمایشگاه تخصصی فرش و تابلوفرش دستباف در فضایی بیش از ۲ هزار متر در ۳۰ غرفه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا می‌شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از تولیدکنندگان و تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز برای خریداران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تا ۱۳ مهرماه دایر است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه مذکور همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار