کارکنان شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه 7 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و بیمه درمانی آنان نیز بیش از 12 ماه است که قطع شده از این رو آنان طی نامه‌ای نسبت به این مسئله ابراز گلایه مندی کرده و از استاندار خواهان حل مشکل خود شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 28 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، «اورامانات» در آستانه ثبت جهانی قرار دارد و ارزیاب یونسکو نیز بازدیدی از مناطق مد نظر داشته است. همت مسئولین استانی نیز تسریع این ماجراست و در تلاش هستند که مشکلات پیش روی این موضوع را بر دارند.

تلاش‌های خوب صورت گرفته برای ثبت جهانی اورامانات در کرمانشاه (البته این ثبت جهانی شامل استان کردستان نیز هست) در حالی صورت می‌گیرد که کارکنان اجرایی بخش‌های از حوزه گردشگری چندین ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

عدم پرداخت ۷ ماه حقوق پرسنل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه و عدم واریز بیمه درمانی خانواده‌های آنان طی ۱۲ ماه گذشته در حالی صورت می‌گیرد که بودجه مناسبی برای تجهیز و تعمیر زیرساخت‌های اورامانات در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

از این رو کارکنان این شرکت، در نامه‌ای خطاب به استاندار خواهان رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

شرح این نامه که به امضای ۴۱ تن از کارکنان این شرکت رسیده است، به شرح ذیل است:

جناب آقای بازوند، استاندار کرمانشاه، احتراماً به استحضار می‌رساند همانگونه که مستحضر هستید، «شرکت توسعه گردشگری» استان کرمانشاه به عنوان یکی از متولیان حوزه گردشگری و یکی از شرکت‌های فعال شرکت توسعه گردشگری ایران (زیر مجموعه ها وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری) از سال ۸۶ با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بومی در راستای پیگیری اهداف مرتبط از هیچ کوششی دریغ نورزیده و همواره سعی در ارتقا سطح خدمات گردشگری در سطح استان داشته است.

این مجموعه یکی از دستگاه‌های اجرایی با مدیریت مجموعه‌های گردشگری همچون مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه، هتل لاله بیستون، هتل لاله اورامان، پارک جنگلی بیستون و... در راستای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد استان فعالیت داشته است.

با این وجود به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد خسارت عظیم به حوزه گردشگری کشور و به تبع آن استان کرمانشاه، متاسفانه پرداخت حقوق و مزایا مرتبط کارکنان این شرکت به شرح ذیل به تعویق افتاده و موجبات بروز مشکلات فراوان در بین خانواده‌های کارکنان را فراهم آورده است.

الف: عدم پرداخت حقوق ماهیانه کارکنان به مدت ۷ ماه

ب: عدم پرداخت اضافه کار و حق ماموریت کارکنان به مدت ۷ ماه

ج: عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی کارکنان به مدت بیش از ۱۲ ماه و عدم تمدید دفترچه درمان پرسنل

لذا امضاکنندگان از حضرتعالی تقاضامندیم با توجه به شرایط بد اقتصادی و تورم ناشی از تغییرات نرخ ارز به سبب پیگیری موضوع در راستای احقاق حقوق پرسنل این شرکت اقدامات لازم را مبذول فرمایید. پیشاپیش از بذل عنایت و توجه تان کمال امتنان و تشکر را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار