فرماندار قصرشیرین گفت: آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت رسانی، ایثار و جانفشانی برای مردم در تمامی حوادث هستند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 28 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،مرادعلی تاتار روز دوشنبه در آیین تجلیل از آتش نشانان قصرشیرین به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و تقارن آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رسالت خطیر آتش نشانان در حوادث مختلف و ایثار آن ها، رشادت های رزمندگان را در دوران دفاع مقدس تداعی می کند از این رو خدمت این افراد عبادت است.

وی تلاش های کارکنان آتش نشانی قصرشیرین را در این شهرستان مرزی در تمامی حوادث و همچنین همکاری آن ها در بحران های مختلف و ماموریت های محوله شایسته قدردانی بیان کرد.

شهردار قصرشیرین نیز گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۱۰۸ مورد عملیات امدادی توسط آتش نشانی این شهرستان صورت گرفته است.

عباس کرمی افزود: این عملیات ها در بخش های مختلف از جمله اطفای آتش سوزی در باغ ها و مزارع، مراتع و جنگل، واحدهای مسکونی، امداد جاده ای انجام شده است.
وی با تبریک فرارسیدن هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار داشت: سامانه ۱۲۵ وتلفن ۴۲۴۲۲۴۴۴با پیش شماره ۰۸۳آتش نشانی قصرشیرین برای اطلاع رسانی سریع شهروندان در مورد آتش سوزی و دیگر حوادثی است که در سطح شهر رخ می دهد.

وی گفت: هم اکنون سه گروه آتش نشان در سه شیفت با سه دستگاه ماشین آتش نشانی سنگین و ۲ دستگاه پیشرو در مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قصرشیرین به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به همشهریان در حوادث و سوانح احتمالی هستند.
در پایان این دیدار با اهدای لوح، از آتش نشانان قصرشیرین تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار