رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 27 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام بادکو اظهار کرد: این آزمون جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای به صورت قرارداد موقت شرکتی، همزمان با سراسر کشور در دومین روز از آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و منوط به موافقت ستاد استانی کرونا خواهد بود .

بادکو با اعلام اینکه ثبت نام شرکت در این آزمون از سوم مهرماه آغاز شده گفت: متقاضیان می‌توانند تا 12 مهر با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir ثبت نام کنند.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، افزود: سهمیه این استان 25 نفر برای شهرهای اسلام آبادغرب، کرمانشاه، دالاهو، سنقر، صحنه و ماهیدشت برای مشاغل متصدی خدمات اداری، بهیار، نگهبان، کمک پرستار، متصدی خدمات دارویی، راننده آمبولانس و منشی است و عمدتاً داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برای شرکت در آزمون کافی است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون از 29 مهر به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.

بادکو گفت: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام اس.. ساعت آغاز و محل برگزاری آزمون هم بر روی کارت شـرکت در آزمون درج می شود و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسـید.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، علاوه بر مطالعه دفترچه راهنما، با مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- سه راه 22 بهمن- سازمان جهاد دانشگاهی- مرکز آزمون به شماره 31031 داخلی 301- 303-304-306-309 تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار