کد خبر: ۹۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 26 September 2020

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان از تعیین ضرب الاجل توسط فدراسیون فوتبال برای باشگاه داماش جهت واریز بدهی باقی مانده بابت انتقال امتیاز باشگاه اروند خرمشهر به این باشگاه خبر داد.
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه داماش گیلان اظهار داشت : قرارداد انتقال امتیاز بین مالک قبلی و شخص جدید که مدعی مالکیت باشگاه ترکیه ای است منعقد شده است اما برای اینکه روال قانونی انتقال امتیاز طی شود باید به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کرده و مجوز فعالیت خود را دریافت کند.
 
بخشی افزود : روند قانونی انتقال امتیاز شامل اخذ صلاحیت فنی و امنیتی شخص خریدار امتیاز می شود که شامل همه باشگاه ها می شود و باید وی این مراحل قانونی را طی کرده و حتی دفتر باشگاه را به ما معرفی کند اما هنوز مالک جدید به ما مراجعه نکرده و مدارکی ارائه  نداده است.
 
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان ادامه داد : زمانی این انتقال امتیاز قطعیت پیدا می کند که ما مجوز فعالیت برای مالک جدید صادر کنیم.
 
بخشی با اشاره به بررسی وضعیت باشگاه سپیدرود رشت نیز بیان داشت : شورای تامین، فرمانداری، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش‌شان را خواهند کرد که یک بار برای همیشه به مشکلات و مسائل این باشگاه پایان دهیم.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت داماش در بحث مالکیت؛ چند مالکیتی نبوده و چند سالی امتیاز باشگاه در اختیار اسماعیل حاجی پور بود و زحمات زیادی را برای این تیم کشیده اند. وضعیت این تیم به شکلی است که شاکی خصوصی ندارد و فقط تنها مشکل داماش به بدهی باقی مانده بابت خرید امتیاز در فصل گذشته برمی گردد که بایستی مبلغ قابل توجه ای را به باشگاه اروند از بابت انتقال امتیاز پرداخت کند.
 
بخشی بیان کرد: مشکل تیم های استان غیرصنعتی مثل استان گیلان وجود اسپانسر است اما ما با این وجود ما تمام تلاش‌ و توان‌مان را برای رفع مشکلات به کار بستیم و سخت گیری ها را بیشتر کرده ایم و با یک تیم کارشناسی خیلی قوی به مشکلات و مسائل باشگاه سپیدرود ورود کردیم. نهادهایی چون فرمانداری، استانداری در این قضیه نقشی را ایفا می کنند که امیدواریم در لیگ جدید تیم های گیلانی این مشکلات را نداشته باشند.
 
مدیرکل اداره ورزش و جوانان با اعلام این خبر که فدراسیون فوتبال ضرب الاجلی را برای واریز بدهی بابت انتقال امتیاز برای داماش تعیین کرده است اظهار داشت : تنها موضوعی که کار را برای داماشی ها سخت کرده است فرصتی است که فدراسیون فوتبال جهت واریز بدهی باقی مانده باشگاه داماش بابت انتقال امتیاز اروند خرمشهر تعیین کرده است البته ما زمان زیادی را برای حل این مسئله از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم به همین دلیل نیز باشگاه داماش ناچار به واگذاری امتیاز تیم شده است اما به این مسئله نیز معتقد هستیم که اگر قرار است اتفاق بدی برای باشگاه داماش بیفتد همان بهتر که خودمان مالکیت باشگاه را برعهد گرفته و مدیریت کنیم. با این وجود تا زمانی که احراز هویت مالک جدید انجام نشود این انتقال امتیاز صورت نگرفته و جنبه قطعیت پیدا نخواهد کرد.
 
بخشی در پایان در خصوص وضعیت مالکیتی باشگاه سپیدرود رشت نیز گفت : از نظر قانونی در حال حاضر علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود شناخته می شود اما با این حال جلساتی را با چند متقاضی خرید امتیاز باشگاه برگزار کرده و میزان بدهی های باشگاه را به متقاضیان اعلام کردیم قرار شده است متقاضیان خرید امتیاز با ارائه تضمین ها و ارائه برنامه ای مدون امتیاز باشگاه به بهترین فرد واگذار شود‌ که ظرف امروز و فردا جلسه نهایی برگزار و وضعیت سپیدرود مشخص می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار