همزمان با آیین رونمایی از سردیس شهید مدافع حرم "ستار عباسی"؛
معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: «روشنای خاطره‌ها» از ۳۱ شهریورماه با ۱۰۰۰ عنوان کتاب افتتاح می‌شود و تا ۱۷ مهرماه میزبان علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 26 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کرمانشاه به نقل از معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه، غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس «روشنای خاطره‌ها» با همکاری انتشارات‌های سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و ۲۷ بعثت، صبح امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور مدیران انتشارات سوره مهر، نشر ۲۷ بعثت و روایت فتح در نگارخانه سوره ظهر یکشنبه ۶ مهر ۹۹ افتتاح می شود.

سروش افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برپایی نمایشگاه فیزیکی، نمایشگاهی تحت عنوان «روشنای خاطره‌ها» به صورت مشترک با چند ناشر حوزه دفاع مقدس برگزار می‌کنیم. این نمایشگاه با آدرس اینترنتی ۸roshana.ir با فضایی سه بعدی از المان‌های دفاع مقدس ساخته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی آثار مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی در مورد تعداد عناوین موجود در این نمایشگاه گفت: در مجموع ۱۰۰۰ عنوان از ناشران حاضر در این نمایشگاه در دسترس علاقه‌مندان است که ۵۰۰ عنوان سهم انتشارات سوره مهر و ۳۰۰ عنوان متعلق به انتشارات شهید کاظمی، ۱۰۰ عنوان از نشر ۲۷ بعثت و ۱۵۰ عنوان هم از انتشارات روایت فتح است. کتاب‌های الکترونیک نیز در یک بخش جنبی عرضه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار