ناصر باباخانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی و یادگار ٨ سال دفاع مقدس از کرمانشاه آغاز و با سربلندی حماسه آفرینان این خطه خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 24 September 2020

سردار ناصر بابا خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : نشر ارزشها و آثار دفاع مقدس در قالب های مختلف و تلاش مسولان ذیربط برای انتقال این هدف مهم به آیندگان از جمله وظایف مهم بنیاد است،و جهت گرایش جوانان به موضوعات ایثار و شهادت و تفهیم دفاع مقدس اقداماتی صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: در این خصوص بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در دانشگاه با حضور اساتیدی از پیشکسوتان این عرصه برای تدریس و در مدارس نیز به معرفی الگو و سرفصل ها در طول سال تحصیلی و نیز در مهدهای کودک ،برای تامین این هدف مهم گامهایی بر داشته شده است. 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،در خصوص برنامه های دفاع مقدس  به ذکر عناوینی در این خصوص پرداخت و گفت: تجلیل شایسته از پیشکسوتان این عرصه دفاع مقدس با حضور استاندار و فرماندار و فرماندهان که قدردان زحمات و از جان گذشتگی ایثار گران هستند با بیانات گوهر بار رهبر بزرگ انقلاب مزین شد، همچنین عطر افشانی و گلباران مزار شهدا،نواختن زنگ مدارس به همین مناسبت و برگزاری نمایشگاه در پارک شاهد، تجلیل از سربازان در پادگان‌ها و نیز تجلیل از فعالان سلامت با همکاری جامعه علوم پزشکی و مراسم با شکوه یادبود برای شهدای سلامت از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته با شکوه و بزرگ است.


بابا خانی در پایان ضمن یادآوری اهمیت حفظ ارزش های مقدس انقلاب و از جان گذشتگی های دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: جوانان که در جبهه ها جوانی خویش را برای سربلندی کشور و دین شان دادند و فرهنگ جبهه و دفاع مقدس را به شایستگی از خود به یادگار گذاشتند را نباید از یاد برد. زیرا جنگ از کرمانشاه آغاز و با فداکاری و سربلندی ایران در همین خطه پایان یافت و قصه ایثار آنها تا ابد در سینه ها باقی خواهد ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار