غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: امسال جهت توسعه و تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعتبار در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 24 September 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد :در راستای پیگیری تخصیص اعتبارات جهت توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی و ورزشی نشستی با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه انجام شد .

وی افزود: در این نشست اعتباری بالغ بر ۵۴میلیارد ریال جهت توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی سنقروکلیایی تخصیص داده شد که در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار خواهد گرفت.

مرتضوی در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با تحقق اعتبارات اختصاص یافته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان شاهد افزایش بیش از پیش تراز شاخص های ورزشی شهرستان باشیم.

وی همچنین از احداث خانه جوان در شهر سنقر خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته امسال اعتبار بالغ بر 8 میلیارد ریال جهت احداث این مرکز در شهر سنقر هزینه خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: همچنین جهت احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان اعتبار 5 میلیارد ریالی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: به منظور تکمیل سالن ورزشی چند منظوره روستای فارسینج نیز اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم شاهد بهره برداری هر چه زودتر از این مجموعه باشیم.

مرتضویی در پایان گفت:تخصیص اعتبار ۸ میلیارد ریال جهت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از محل ارزش افزوده ، تکمیل سالن سقف کوتاه مجموعه شهید سلیمانی سنقر با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر نتایج این نشست بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار