مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:هم اکنون ۳۸۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 23 September 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شبانه روز گذشته ۳۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۲۶۵ نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد:تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان پنج نفر می باشد که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته دو نفر نیز در شهرستان هرسین در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی تصریح کرد:با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۸۲ نفر رسید.

وی اظهار کرد:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۳۱۳ نفر بستری و ۱۱۳۴۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۶۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وحودی در پایان تاکید کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در سراسر کشور و استان مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و حتی المقدور از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار