کد خبر: ۹۰۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 23 September 2020

 

اسماعیل حاجی‌پور طی قراردادی مالکیت باشگاه داماش گیلانیان را به سامان سهرابی واگذار کرد.

داماش گیلان واگذار شد/مالک جدید از ترکیه تا رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مالکیت باشگاه داماش گیلانیان عصر امروز از اسماعیل حاجی‌پور به سامان سهرابی منتقل شد تا پس از چهار سال این باشگاه با یک مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

اصلیت مالک جدید داماشی‌ها گیلانی عنوان‌شده و گفته‌شده که وی مالک یک باشگاه گمنام و تازه تأسیس به ‌نام سامی اسپور در آنتالیا ترکیه است و به‌عنوان مدیر برنامه رسمی فیفا در  انتقال بازیکنان ایرانی به ترکیه هم فعالیت می‌کند.

وی رابطه خوبی با قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز دارد و با علیرضا نیکبخت واحد بازیکن اسبق تیم‌های سرخ آبی پایتخت و تیم ملی رفیق صمیمی است.

اما رابطه نزدیک سهرابی با بابک پورغلامی کاپیتان اسبق ملوان بندرانزلی هم در نوع خود جالب‌توجه باشد و شاید اگر مازیار زارع وی را به‌عنوان یکی از مربیان ملوان انتخاب نمی‌کرد می‌توانست از گزینه‌های مربی‌گری داماش هم باشد.

با جستجو در صفحه شخصی مالک جدید باشگاه داماش عکسی از سامان  سهرابی با لباس ملوان بندرانزلی موجود بود که در حال تمرین فوتبال است و این پست مربوط به حدود سه سال و نیم قبل بوده و باید دید با توجه بین حساسیت بین هواداران تیم‌های رشتی و انزلیچی موضع‌گیری مالک جدید رشتی‌ها به رابطه دو تیم چگونه خواهد بود.

امتیاز تیم فوتبال داماش گیلانیان چهار سال پیش توسط حاجی‌پور از سیروس رجاء مالک تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در لیگ دسته دوم خریداری شد و موفق شد که سال گذشته به فینال جام حذفی ایران راه پیدا کند و در ادامه با خرید امتیاز تیم کارون اروند راهی لیگ دسته اول ایران شدند.

داماش امسال با قرار گرفتن در رتبه ۱۲ لیگ آزادگان توانست سهمیه گیلان را در این لیگ حفظ کند و سال آینده به‌ همراه ملوان انزلی و چوکای تالش باید در این مسابقات به میدان برود.

داماشی‌ها اگر سال گذشته مدیریت و برنامه‌ریزی خوبی داشتند می‌توانستند یکی از تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ برتر باشند که با عدم مدیریت به این هدف مهم دست نیافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار