رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری ۹۶ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 22 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،مهدی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۷ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۲۳۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۳۷۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر بود که مربوط به شهرستان کنگاور است.

وی گفت: با احتساب یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلای به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۷۷ نفر رسید.

به گفته محمدی، از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۲ هزار و ۲۳۵ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ترخیص ۶۲ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار