استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کلانتری : با توجه به شرایط ایجاد شده کرونایی ، کشور عراق اعلام کرده است از هیچ زائر خارجی میزبانی نخواهد کرد بنابراین هیچگونه اعزام زائری به این کشور نخواهیم داشت .
کد خبر: ۹۰۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳ 21 September 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درنشست ستاد اربیعین گفت : پس از سال ها ممنوعیت برگزاری مراسم عاشورا و اربعین در عراق و پس از سختی های فراوان ، شیعه نهایتا توانست عظیم ترین مراسم عزاداری را در این کشور برگزار کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری افزود : به برکت خون شهدا و تلاش های سردار سلیمانی و دیگر سرداران مقاومت برگزاری مراسم اربعین تثبیت شد.
کلانتری گفت : با توجه به شرایط ایجاد شده کرونایی ، کشور عراق اعلام کرده است از هیچ زائر خارجی میزبانی نخواهد کرد بنابراین هیچگونه اعزام زائری به این کشور نخواهیم داشت .
وی در خصوص برگزاری مراسم اربعین در استان اظهار داشت : چیزی به نام پیاده روی اربعین نخواهیم داشت البته برگزاری مراسم سینه زنی در محل ثابت خواهد بود.
وی گفت : در دهه اول محرم مراسم عزاداری بسیار خوب و با رعایت کامل پروتکل ها بود که مراسم اربعین و دهه آخر صفر هم انتظار می رود با همان نظم و رعایت کامل پروتکل ها برگزار شود.
کلانتری در خصوص نذورات مردم هم گفت : مردم می توانند نذورات خود از جمله پخت غذا و توزیع بین نیازمندان را با رعایت کامل پروتکل ها انجام دهد.
توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مراسم اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار