استاندار کرمانشاه گفت: والدینی که نگران سلامت فرزندانشان هستند، اگر آنها را مدرسه نفرستند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و می توانند از شیوه های آموزشی جایگزین استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 20 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،هوشنگ بازوند در جلسه امروز (30 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه طی همین مدت شاهد کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هستیم و استفاده مردم از ماسک کمتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر سیر صعودی کرونا در کشور و استان آغاز شده و مردم باید نسبت به قبل هوشیارتر باشند، وگرنه گرفتار موج سوم کرونا می شویم که به تبع هزینه های سنگینی برای استان درپی خواهد داشت.

بازوند از رسانه ها و صدا و سیما خواست تا نسبت به هشداردهی به مردم اهتمام جدی‌تری داشته و خطرات عدم رعایت پروتکل ها را به مردم متذکر شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: در بحث مقابله با کرونا، کار فرهنگی بیش از هرچیز دیگر به کار می‌آید، چرا که تجربه ثابت کرده رفتار این ویروس به شدت به رفتار بهداشتی مردم بستگی دارد و هرچه فرهنگ رعایت پروتکل ها در میان مردم همه‌گیر شود، قطعا می توان مبارزه موثرتری با این ویروس داشت.

بازوند در ادامه با انتقاد از وضعیت استفاده از ماسک در مدارس گفت: استفاده 71 درصدی از ماسک در مدارس بسیار کم است و آموزش و پرورش باید روی این موضوع نظارت جدی داشته باشد.

وی با اشاره به نگرانی بسیاری از والدین در خصوص مدرسه رفتن فرزندانشان گفت: بازگشایی یا تعطیلی مدارس همه در اختیار ستاد ملی کرونا است و استان در این زمینه تصمیم گیرنده نیست، اما اگر والدین نگران هستند می توانند فرزندانشان را مدرسه نفرستند و از شیوه های جایگزین آموزش حضوری استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای چندمین بار اعلام می کنیم اگر والدین نگران سلامتی فرزندانشان هستند آنها را مدرسه نفرستند و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

بازوند افزود: فضای آموزش مجازی مهیا شده و جای نگرانی نیست و والدین اگر نگرانند می توانند از رفتن فرزندانشان به مدرسه جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار